Effektive og etiske innkjøp hos Carstore
Innkjøpsavdelingen i Carstore jobber med konsernovergripende innkjøp av tilbehør, utstyr, tjenester og indirekte materialer. Målet vårt er å sikre de beste betingelsene og være en attraktiv samarbeidspartner for våre leverandører. Vi vektlegger objektivitet, forretningsetikk og konkurranse i alle innkjøpsaktiviteter. Våre vurderinger tar hensyn til kvalitet, miljø, økonomi og leverandørens evne til å opprettholde et høyt servicenivå.
Vi søker å bruke felles leverandører på tvers av konsernet for å redusere lokale avtaler og skape enhetlige løsninger. Samarbeid med alle avdelinger er avgjørende for å lykkes med dette.
Forretningspartnere
Vi ønsker å være den beste samarbeidspartneren for våre leverandører, agenter og distributører. Carstore vurderer og velger partnere basert på:
Forretningsintegritet
Carstore setter høye standarder for forretnings- og personlig etikk. Vi følger interne retningslinjer og gjeldende lover og forskrifter.Vi tolererer ikke:
Krav til godkjenning av leverandører
Alle leverandører vurderes etter følgende kriterier:Bærekraft og miljø
Vi prioriterer bærekraft i alle innkjøp og ønsker miljømessig og etisk merkede produkter. Vi vurderer miljøkrav som en integrert del av kvalitetsvurderingen.Godkjente leverandører må sikre at deres produkter:
Les mer om vårt arbeid med bærekraft i vår kvalitets- og miljøpolicy.
Faktureringsinformasjon
For riktig fakturabehandling er det viktig at fakturaen sendes til korrekt selskap i gruppen. Carstore er en del av Hedin Mobility Group.Kontakt for fakturaspørsmål:
📧 leverantorsreskontran@hedinautomotive.se
Ta gjerne kontakt med din kontaktperson hos oss eller Hedin Automotives økonomiavdeling for mer informasjon.